torsdag den 11. november 2010

No use.

Jeg burde virkelig bruge det her noget mere. Jeg har jo ikke skrevet siden sommerferien, og det er egentlig træls, for jeg vil jo gerne!

So... Klokken er 01.35 - natten til en fredag! Og jeg burde virkelig sove, men det kan jeg ikke?? Fik kommentaren idag: "Det er din døgnrytme, spasser!" (sødt ment). Men knægten har sgu ret. Havde fri fra onsdag af i sidste uge, så der sov jeg bare længe hver dag og faldt i søvn sent!

Så der er jo selvfølgelig sket en masse siden sidst, men det gider jeg ikke at fortælle ret meget om, udover at min mor og jeg gav min mormor en Shi Tzu hund, Anton og hold kææft han er skøn!
Ham skal vi passe her i weekenden, fordi min mormor er såååå "fin" at hun skal til noget med prins Henrik, haha!

Idag har noget været en af de mest uheldige dage, nogensinde. omg! der er sket så mange uheldige ting. Blandt andet faldt min iPhone på gulvet og flækkede skærmen, HURRA! (kun en 3G, men alligevel!)

Jeg er startet på at tage kørekort, og idag var jeg på manøvrebane, kæft det er sjovt, jeg glæder mig sådan til at få det kørekort. :-D

Musik! Musik! Musik!
Jeg kan ikke få nok for tiden!
Jeg ved ikke hvorfor musik er så vigtigt for mig,
men jeg kan bare ikke forestille mig noget uden det.
Jeg hører pt meget: The Pretty Reckless, 30 seconds to Mars, Three days Grace og Sum 41.
Det gør mig rolig, musikken. Det er en ting jeg kan sige med sikkerhed,
og det er noget jeg ved der altid vil være der,
det er ikke noget der kan forsvinde ret nemt,
som så meget andet kan.


"Someone believe in God, I believe in music. Some people pray, I turn up the radio"
- sagt i 30 seconds to mars' musikvideo til "Closer to the edge!

-Godnat.

1 kommentar:

  1. Ej. Træls med mobilos xD
    Og hvad er det mormor skal? :o Det lyder meget fornemt.

    SvarSlet